2013. augusztus 25., vasárnap

Jelszó feltörés

Üdv. Ezen a blogon befogom mutatni a legjobb jelszó feltörő programokat. Előre leszögezem hogy a használatukért felelősséget nem vállalok. 


Ez az egyik leggyorsabb és legjobban használható jelszó feltörő program.

A program kipróbálásához kattints IDE

Jó szórakozást! 

Ez a blog csupán tájékoztató jellegű. A rajta található linkekért és leírásokért semmilyen felelősséget nem vállalok. Az itt található facebook feltörő oldalakat nem én készítettem, csupán oktatási célból teszem őket közzé.

16 megjegyzés:

  1. Hogy kell használni?

    VálaszTörlés
  2. valaki fel törte a facebookom és meg változtatta a jelszót és az emailt és hogy lehet feltőrni?

    VálaszTörlés
  3. Eddig ez az egyetlen működő program. Ajánlott.

    VálaszTörlés
  4. Valakinek van tapasztalata ezzel a programmal?

    VálaszTörlés
  5. Végre egy értelmes program.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a programot azért nem olyan könnyű kezelni, de ha egyszer megtanulja az ember akkor tényleg nagyon hasznos :)). Csak ajánlani tudom.

    VálaszTörlés
  7. most akkor fizetni kell paypallal? de nem fog a felhasználo beazonosítani ez alapján? mert ezt nem szeretném. emiatt nem merek fizetni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogja senki beazonosítani, biztonságos és névtelen az egész.

      Törlés
  8. Kedves Blogger!

    segítenél egy dologban?
    lyl301@citromail.hu címre irj ha tudsz, akarsz segíteni! A többit e-mailban!
    Köszönettel: Zs

    VálaszTörlés
  9. az fbfeltores.com tényleg működik a többi program szar

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok! Valaki tud nekem segíteni? Természetesen jól megfizetem... Többit vajerp@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Na fel akkarok torni egy feszbukot

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok !! valaki feltudná nekem törni az citromail-em fontos lenne (= köszönöm vtiria23@citromail.hu

    VálaszTörlés
  13. Segit nekem valaki

    VálaszTörlés
  14. Segit nekem valaki feltőrni egy fb sajnos email cimet nem tudok csak adatlapot tudok at linkelni nem ertek az ilyesmihez :/

    VálaszTörlés